PROJECTES
El treball per projectes és una metodologia que es basa en oferir mitjans que puguin ajudar als nens i les nenes a pensar per ells mateixos, a investigar, a aprendre dels seus errors i dels seus encerts i d’aquesta manera també a aprendre a ser crítics. Aquests projectes tenen aplicació en el món real més enllà de l’aula i busquen crear una educació interdisciplinària amb un significat proper a l’infant.
TREBALL COOPERATIU I COMPETENCIAL
Vivim l’aprenentatge com una oportunitat d’adquirir competències per ser ciutadans actius, amb eines de treball en equip fent activitats dirigides per aprendre a gestionar l’organització del grup, amb unes normes molt clares. Potenciant l’aprenentatge entre iguals.
TREBALL PER INTEL.LIGÈNCIES MÚLTIPLES (novetat curs 17-18 fins 2n primària)
ENTUSIASMAT
És un programa didàctic-pedagògic de 3 a 12 anys. Basat en les intel·ligències múltiples que permet treballar les matemàtiques d’una manera contextualitzada i adaptada a la realitat dels alumnes. Permet aprendre competencialment respectant els ritmes i adaptant els continguts a la realitat dels alumnes.
TECNOLOGIA I ROBÒTICA
Treballem des de ben petits el llenguatge de la programació a partir de robòtica. La tecnologia es viu com a una eina d’aprenentatge transversal (Ipads, pissarres digitals interactives i ordinadors).
GRUPS REDUÏTS I DESDOBLAMENTS
Potenciem el treball en grup reduït i els desdoblaments, per tal que l’atenció a l’alumnat pugui personalitzar-se i l’acompanyament del docent sigui de qualitat.
MULTILINGÜISME
Entenem l’aprenentatge de l’anglès com una vivència interdisciplinària per això, a part de les hores reglades i la complementària Talk and learn fem a partir de 3r Arts Education (Visual i plàstica) en aquesta llengua.