• 93 775 01 10
  • DLL - DV 8h-18h
  • Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la.

Línia pedagògica actual

Canvi metodològic

Creiem que preparar als nostres alumnes pel futur consisteix en treballar amb ells l’autonomia personal, la capacitat d’organització i planificació dels aprenentatges, la capacitat de reflexió sobre l’entorn i la implicació en les activitats que es desenvolupen a l’aula, és per això que fem d’aquest objectius una de les bases de la nostra acció educativa. Amb aquest mateix objectiu, hem apostat per la metodologia de treball per racons a parvulari i  el treball per competències a primària i a l'ESO.
 

Atenció a la diversitat

Som conscients de la gran diversitat d’alumnes que conformen les nostres aules i considerem aquest fet una gran riquesa pel centre. Volem ser sensibles a cadascuna de les realitats, respondre a les necessitats dels alumnes que ens trobem a les aules i de les famílies que formen part de la nostra comunitat educativa. És per això que aboquem una gran part dels nostres recursos humans i materials a treballar amb grups reduïts per poder donar resposta a les necessitats de tots els nostres alumnes, facilitant els recursos tant a aquells que necessiten un cop de mà per accedir als aprenentatges, com a aquells que només els cal un acompanyament per a desenvolupar al màxim el seu potencial.

 
Noves tecnologies

Amb la voluntat d’adaptar-nos a la societat del segle XXI ens plantegem com a escola, treballar la incorporació de les tecnologies de la informació i la comunicació dins de les aules com a una eina més a l’hora d’accedir als aprenentatges, al coneixement i a la comunicació, entre nosaltres i amb l’entorn. Des de fa dos cursos, a Educació Infantil i Cicle Inicial de Primària, els Ipads també entren a l’aula.

I finalment, el treball de robòtica a infantil i primària i, a partir d'aquest curs, també a 1r d'ESO.
 

Llengües estrangeres

Vetllem per una incorporació progressiva de la llengua estrangera potenciant-ne la pràctica des dels 3 anys, amb tres hores setmanals d'anglès a infantil, amb la plàstica en anglès a partir de 4t de primària, introduïnt la segona llengua estrangera a primer d’ESO, una assignatura complementària d’anglès a 3r i 4t d’ESO i promovent, cada curs,  diferents intercanvis amb l’estranger. També s'imparteix la matèria de Tecnologia en anglès, a 1r i 2n d'ESO, així com algunes matèries optatives.

Des de fa tres anys,  l'escola s'ha adscrit al Programa d’Auxiliars de Conversa. Aquest programa ens permetrà gaudir de dos parlanst natius de la llengua anglesa, un a primària i un altre a secundària (25 hores a la setmana durant tot el curs) fent tasques d’assistència i suport a les activitats d’ensenyament-aprenentatge de

l’anglès i augmentant el contacte dels nostres alumnes amb aquesta llengua.


 
Convivència al centre

Apostem pel treball de la convivència. Per una part incorporem a la nostra tasca docent un treball explícit a nivell de coneixement i seguiment de les normes alhora que fem als alumnes més responsables de les seves accions fent-los coneixeidors de les conseqüencies dels seus actes. Paral.lelament iniciem a les aules metodologies de treball en grup que ens permeten treballar la cohesió grupal, el sentiment de pertinença i desenvolupem habilitats socials que ens permeten assolir un bon clima de treball i convivència tant a les aules com a la resta del centre educatiu.